Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P31e51t91r 62K44l20i18m73e94k

22. 7. 2021 18:12

Když vidím tuhletu rudou kariéristku, tak se mi otevírá pomyslná kudla v kapse. Ostuda Ostravy a lidského pokolení obecně, škoda si komentáři kazit den!

1 4
možnosti
OT

Jenže v tomto případě má bohužel naprostou pravdu. To co předvádí zelená, pirátská EU začíná být bohužel srovnatelné s činností fašistů i komunistů.

11 1
možnosti
TK

Pani poslankyne, jste bohuzel nas zastupce v Evropskem parlamentu, tak misto sepisovani podobnych plku byste za nas mela bojovat v Bruselu

5 1
možnosti
PB

P57e97t16r 91B28u48r42i89a95n

22. 7. 2021 17:10

Neberte nám auta, vykřikuje představitelka strany, která brala lidem doslova všechno, včetně svobody, rodin, zdraví a životů.

8 1
možnosti
LK

Auta nám neberou ... proste nám zůstanou ta stará, protože nové si bude moci dovolit pouze úřad, státní instituce obecně, firmy které na ten elektrický nesmysl určitě ještě dostanou dotaci a pak pár boháčů. Ostatní normální lidi kupující si auta za své vydělané a několikrát zdaněné peníze si prostě budou moci koupit maximálně ojetinu nebo nechat své staré auto. Protože pokud se současné zdraží energie a teplo, což zdraží radu dalších věcí, tak rozhodně není možné, aby si lidé, kteří dnes kupuji auta v ceně do nějakých 500-600 tisíc mohli koupit nové auto. Nebudou na to mít kde vzít.

2 0
možnosti
Foto

Ojeté elektromobily budou jen tak na okrasu. Resp. budete moci se projet kolem bloku, nebo na dědině zajet tak do vinohradu a zpět. A pak zase honem nabíjet.

4 0
možnosti
VB

...čerte, vezmi si komouše.

1 3
možnosti
JB

... napsal prototyp eurobolševika.

0 0
možnosti
Foto

Vlastně docela dobrý blog. Akorát o ničem - o věci je totiž už dávno rozhodnuto a ty výtky, které jsou v tom blogu tak pěkně sesumarizovány, nikoho nezajímají. Nezajímají dokonce ani mne, protože rok 2025 nebo 2035, to je až za pár (desítek, stovek) týdnů, a to je věc, co jde mimo mne. Mně je 46 let a o tyhlety věci jako je spása planety atd. ať se zajímají ti mladší. Já jdu večer s kámošema na pivo - dokud se může - a příští týden jedu s rodinkou autem na dovolenou - dokud se může. Až se nebude moct, tak dovolenou prostě prochlastám doma a bude. Pro mne to bude spíše změna k lepšímu, ať se ta páchnoucí auta zakážou sakumprásk, alespoň budou volný silnice a já si pojedu kam budu chtít.

1 0
možnosti
OT

Tak to je mně vás hodně líto.

2 0
možnosti
MK

Bylo by zajímavé vědět, kdo za tím zeleným pokusem zničením Evropy stojí. Všichni ví, že Evropa sníženi CO2 ve světovém měřítku ovlivňuje minimálně a přesto jak berani ostatní partaje v EU drží hubu. To není jen tak náhodou. Za tím stojí nějaká nadnárodní organizace ale důvod mi uniká.

10 2
možnosti

Tohle je nejzajímavější konspirační teorie co jsem kdy slyšel/četl ;-D

Já osobně se raději spokojím se starou, dobrou lidskou hloupostí. Ta dokáže vysvětlit hodně

4 1
možnosti
MK

Proč takové pamflety? Sice máte v mnoha bodech pravdu, ale proč jí říkáte zde? Už čtyři roky jste vládní stranou, co jste v tomto směru dokázali?

16 1
možnosti
Foto

Papalášům a zejména KSČM může být ukradené čím (auty s jakým pohonem??) si budou vozit svoje zadky.;-(

4 0
možnosti
VV

Pripomel jste mi pane Sindelari, ze v padesatych letech v dobe nejhlubsiho komunismu vlastne auta nikdo nevlastnil.

Tata mel Z6 Hurvinka a v tom velkem technicaku ci jak se tomu rikalo sice stal jako zodpovedna osoba, ale v pripade mobilizace byla majitelem Ceskoslovenska armada.

3 0
možnosti
LH

sice KSCM nemusím, ale tady máte pravduR^

6 5
možnosti
JB
  • Počet článků 298
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem poslankyně Evropského parlamentu za KSČM díky Vám, pro Vás a s Vámi.

Seznam rubrik