Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejsem si 100% jist, že ausgerechnet s bojem za práva bangladešských dělníků, na naší politické scéně zabodujete;-D

6 0
možnosti
AT

Možná snaha lovit ve vodách Zelených a Pirátů ... ?

0 0
možnosti
AT

Já vás rád podpořím ve snahách zlepšit pracovní podmínky nebohých dělníků v Bangladéši. Udělejte si Covid test a nejbližším letadlem se tam vydejte. A občas napište nějaký pěkný blog, jakých výsledků jste již dosáhla.

A já za to slibuji, že uspořádám na našem pracovišti sbírku ROH, jejíž výtěžek bude odeslán na konto bojovníků za spravedlnost v této rozvojové zemi.

6 0
možnosti
Foto

Ja bych nic neposilal. V Dhace je KFC, v zoufaly situaci po mesici ryze jsem ho navstivil. Naproti bylo sidlo Komunisticke strany Bangladese, kde vlaje vlajka SSSR. Bez legrace. Koukal jsem na to jako tele na vrata. Co me ale dostalo nejvic, v prizemi toho sidla je obchod se zbranema. To jsem se smal, az mi malem zaskocilo kure. Holy zadky, ale po zuby ozbrojeny. Komouse proste nepredelas.

3 0
možnosti
VF

Tak se veřejně šušká, že se budete chtít ucházet o vedoucí post ve vaší partaji. Ale nedělejte si iluze. Perspektivy existence vaší partaje jsou mlhavé a s tak profláknutou minulostí a ideologickým chiliasmem se už těžko něco vzkřísí. Tenkrát jste se mohli přejmenovat a nasát větší spektrum potenciálních příznivců. Teď si to užijete až do konce.

14 1
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem poslankyně Evropského parlamentu za KSČM díky Vám, pro Vás a s Vámi.

Seznam rubrik