Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já netrpělivě čekám, až se KSČ(M) zreformuje na moderní levicovou demokratickou stranu, která bude efektivně řešit naše sociální problémy. A když to dokáže, celá EU si z nás vezme příklad, jak se to má správně dělat.

Například by mě zajímalo, které dobročinné akce zatím provedla, kolika bezdomovcům zajistila důstojné ubytování, kolika nezaměstnaným sehnala slušné zaměstnání, kolik nemocnic zachránila před krachem (Frýdlant) ATD.

S. Konečnou jsem už takto žádal několikrát, odpovědi se nedočkav.

4 0
možnosti
Foto

Politická strana je o podílu na moci s cílem prosadit svou agendu, nikoliv o podílu na charitě. Stačí snad, když se Topolánek ztrapňoval naléváním polévky pražským bezdomovcům o Vánocích. A na rozdíl od Vás byl hned v TV.

0 0
možnosti
Foto

Kolikrát jsem si přečetla myšlenkové výrony paní Konečné a říkala si, že si z nás určitě dělá legraci a tomu, co píše, určitě nevěří. Zdá se, že věří. Co tam za ty prachy, co inkasovala, pro ty utiskované pracující tedy udělal doteď? Diskutovala?

13 0
možnosti
LO

L12u30b70o43š 81O71t74t

29. 4. 2019 13:40

Teď máte dilema, buď vystoupit z KSČM, nebo dontit Vaši stranu k tomu aby přestala podporovat vládu AB. To jsem na Vás zvědavý....;-D

11 0
možnosti
Foto

Jedna hodně sociálně zanedbaná členská země EU se dostane na mnohem vyšší úroveň, když se Kateřina Konečná své kandidatury na další nesmyslný post europoslankyně vzdá - a přihlásí se do konkurzu na funkci generální ředitelky Úřadu práce ČR. ;-D

6 0
možnosti
FS

Pane Šindeláři a mimo osobních ataků už nic?

0 6
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem poslankyně Evropského parlamentu za KSČM díky Vám, pro Vás a s Vámi.

Seznam rubrik