Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsem pro paniku ani extrémy, nejsem pro nihilismus, ale ani pro "psychologii odmítání." Prosím paní Konečná, poslechněte si konferenci, na které byl i Havlíček:

https://www.respekt.cz/tydenik/2019/16/klima-vstupujeme-do-temneho-veku?fbclid=IwAR3bHl6fvSWLcLs6PGcvU3YjhxL2SsDkiWX5J5CAIYuqJC16S265PteLicc

A můj rozhovor s Václavem Cílkem a Marianem Jurečkou (omluvte kvalitu zvuku) - nejsem moderátor, ale toto téma považuji za natolik zásadní:

http://www.akademiesobestacnosti.cz/video/klimaticka-zmena-beseda-s-vaclavem-cilkem-a-marianem-jureckou

A s Pavlem Pocem a Milanem Jeglíkem (už dobrý zvuk):

http://www.akademiesobestacnosti.cz/video/pavel-poc-a-milan-jeglik

Tam jsou konkrétní odpovědi. Ne na všechno, ale na mnohé. A otevřené otázky dále. Děkuji, že se o téma zajímáte a snažíte se také přispět k tomu, aby neulítlo někam do extrému.

0 0
možnosti
Foto

Váš článek mě opět utvrdil v názoru, že komunisté byli vždy brzdou jakéhokoliv pokroku.

Ale nebojte, tatínek Vám tu Teslu koupí! ;-D

0 0
možnosti
DR

Mě zase, že rozum ve Vašem případě tak nějak stále chybí.

0 1
možnosti
Foto

A proč to říkáte nám? My to víme, řekněte to v EP.

0 0
možnosti
AK

Ano, elektromobily a hybridy budou stačit, pokud jich výrobci vyrobí a zákazníkům vnutí aspoň 25%.

Ne snad že zachrání planetu a lidstvo, ale zabrání tomu, aby výrobci platili drastické pokuty.

Před Vánoci uzákonila EK nový emisní limit platný od 1.1.2021, a to 95 CO2 na km, což odpovídá spotřebě 4,0 l benzínu nebo 3,6 l nafty na 100 km a platí to jako průměr pro celou flotilu vyrobených aut. Při nedodržení pokuta EUR 1.000,- za každý gram překročení krát počet vyrobených aut. Pokud například výrobce vyrobí milion aut a překročí limit o 3 g, zaplatí 3 miliardy EUR pokuty. To už jsou peníze i pro ně.

Jak EK k tomuto rozhodnutí dospěla nikdo neví, protože s výrobci jednala naposled v roce 2012. Zřejmě byli vedeni nějakou vlastní romantickou inspirací a tak si vybrali nejbližší hezké číslo menší než 100.

Technicky to u spalovacích motorů řešitelné není a tak výrobci zvolili nejrychlejší a nejjednodušší cestu - auta vybavená spalovacími motory, ověšenými všemi možnými emisními vychytávkami, doplnit o elektropohon a lithiové baterie. Auto tak ztloustne o cca 200 kg a zdraží o 200 tisíc. Co na tom, že na elektropohon neujede často ani 30 km? V emisním testu vykáže méně než 50 g CO2 na km a výrobcům tak pomůže vyhnout se pokutám. Elektromobil pak vykáže emise 0 g CO2.

Kdo na to bude mít je těžké říct.

Škoda Citigo na venkově nahrazovala starším lidem rozpadlé Felicie a stála od Kč 190 tisíc. Ale i takto malé, lehké a malým nevýkonným motorem vybavené auto mělo emise 100 g CO2 na km a tak se ve III.Q přestává vyrábět. Nahradí ho elektrické Citigo za prý Kč 420 tisíc.

No nekupte to, když je to tak levné, že?

5 0
možnosti
Foto

Zkuste si zjistit, jaká je na Citigo fronta. Nezapomeňte, že co stálo před časem 200 tisíc, stojí dnes 500 tisíc. Tuhle jsem na plném parkovišti před Lidlem koukal, jaké značky vozů tam stojí. Vesměs tak za půl až jedno mega. Nu a větší počet vyrobených kusů bude znamenat i nižší cenu.

0 0
možnosti
SN

:-).........je to utopie! Zajeďte do kteréhokoliv města či dědiny. Auta kam se podíváte. To budou všude natažené kabely silné jak ruka?

Všichni řvou, že jet po dálnici, která se ucpe je pomalé? Jak dlouho pojedu z Ostravy do Prahy, když budu třikrát nabíjet a přede mnou bude fronta na nabíjení?

Naposled....víte, kde má elektromobil výfuk? V Prunéřově ! R^R^R^V

7 0
možnosti
DR

Přesně tak. Elektromobily jsou jeden velký omyl.

3 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem poslankyně Evropského parlamentu za KSČM díky Vám, pro Vás a s Vámi.

Seznam rubrik