Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A není za tím brexitem náhodou rudý drápek? Jako u nás po válce?

0 0
možnosti
PB

Prosím, aby se komunisti přestali vyjadřovat j tomu, jak se to má dělat. Je mi z toho na zvracení. Děkuji.

3 2
možnosti
DR

A vy jste v tom blogu něco takového viděl? Anebo pouze Vaše klasika, pokud něco napíše kdokoli z KSČM, tak namísto diskuze k věci už preventivně kopete okolo sebe podobnými trapnými výkřiky?

2 1
možnosti
MG

Vy se mýlíte, paní Konečná. Ale chápu, že když opisujete z novinových titulků, že jsou občané unaveni, tak nepřemýšlíte o tom, zda-li je to pravda. (Napadá mne: Přemýšlíte někdy jindy? O čem tak? No, promiňte, jen jsem se přece zeptal, kolikrát mluvíte k lidem, tak bych to rád věděl, ještě jsem si toho nevšiml.) Lidé jsou spíš otrávení než unavení. Tak, ted ́ se pust ́te do psaní. Ale vy asi potřebujete vést ruku, co?

1 2
možnosti
MK

Po takovém "úvodu" by se slušelo říci něco k tématu; k brexitu. Začněte třeba tou závorkou: napadá mě ....a už sázíte to, co europoslankyně neví.

1 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 30,84
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem poslankyně Evropského parlamentu za KSČM díky Vám, pro Vás a s Vámi.

Seznam rubrik