Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Komunistka bojuje za vyšší platy v rádiu Svobodná Evropa. Tohle nevymyslíš.

1 0
možnosti
Foto

Trochu to odlehčím. Ptal jsem se kamaráda zda si umí představit, že se vyspí se svou manželkou. Neměl s tím žádný problém. A teď jsem mu řekl: Představ si, že já se vyspím s tvoji ženou. V podstatě oba děláme totéž, ale pro tebe to asi totéž nebude.

0 0
možnosti
JV

Odpověď na titulek: Nemají!

Rozhodující pro odměnu je výsledek toho dělání. Někdo dělá dobře a někdo blbě. A to platí ve všech oborech.

1 0
možnosti
Foto

Na rozdíl od ostatních Vás nebudu napadat za Vaši stranickou příslušnost. Je to Vaše věc. Nenapadám ani věřící, za zločiny, které způsobila církev v minulosti a které mnozí představitelé církve způsobili teprve nedávno.

Jen jsem chtěl podotknout, že Vaše ideologie označuje v kapitalistické společnosti mzdu za zboží. Každý tedy "prodává" svoji práci sám. Tedy pokud se těm pracovníkům RFE nelíbí výše jejich mzdy, mohou přece odejít k jinému zaměstnavateli, se kterým si sjednají lepší podmínky. A Vaše obhajoba rozhodnutí EU o mzdách řidičů kamiónů je pro mě zklamáním. To přece nemůžete myslet vážně. Dříve jsem působil v dosti vysokých manažerských funkcích. Na výstavách, veletrzích či služebních cestách do zahraničí by mi podle dnešního náhledu Vás a EU měla náležet mzda adejvátní stejným manažerským pozicím v Německu, Švýcarsku či ve Francii?

V TV mluvíte logicky a rozumně. Posuzuji názory a nehodnotím lidi podle jejich stranické příslušnosti. Bílá je pro mě bílá ať to tvrdí člen ODS nebo SPD. A jestliže člen TOP tvrdí o bílé. že je žlutá jen proto, že i Vy členka KSČM také říkáte, že je bílá, pak je u mě hlupák. Kde jste nechala logiku v náhledu na rozdílné mzdy?

0 0
možnosti
VH

Není rozumnější chtít, aby zahraniční kamioňáci dostávali totéž, co čeští? Proč ne?

2 0
možnosti
PV

April byl vcera, mate zpozdeni ;-D.

0 0
možnosti
VS

No, za vaší vlády rozhodoval o platu taky původ. Někdy byl i důvodem k zavření do vězení. Chybí vám svědomí a studRv

6 0
možnosti
DR

Na rozdíl od rozhořčených a vykřikujících soudruhů níže souhlas. Pokud se to ovšem bere všeobecně, nejen u nějakého rádia.

0 0
možnosti
MB

Starostlivost Komunistů nemá chybu = Platy v rádu Svobodná Evropa ! V rámci delegovaného blaha, bych ještě založil stranickou organizaci na Faře a Odborovu organizaci v Klášterech! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Ale podle stejného principu bychom měli mít stejné platy jako Němci. Nebo jako Australané? Nebo spíš Američani? A co Rumuni? Nebo Číňani? Neměli by všichni za stejnou práci dostávat stejně?

Komouši a Rádio Svobodná Evropa. Každý blábol je jim v tom případě dobrý.

7 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 31,16
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem poslankyně Evropského parlamentu za KSČM díky Vám, pro Vás a s Vámi.

Seznam rubrik